دوست دارد ...



آدمي که دوستت دارد، خيلي زود برايت عادي ميشود...
حرفهايش.. دوستت دارم هايش
و تو خيلي زود کلافه ميشوي...
از بهانه هايش، اشکهايش، توقع هايش...
و چون تصور ميکني که هميشه هست، هميشه دوستت دارد...



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت9:04---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی مسعود ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:س جیجر خوبی برام ایمیل بزن .دوشششت دالم نفشم بای.
پاسخ:masoodsanjarzehi.1234@gmail.com اینم ایمیل


✾(。◕‿◕。)pคяℓßคเคᗩ(。◕‿◕。)✾
ساعت22:22---19 آذر 1393
یـهـ رابـطـهـ فـقـطـ مـخـصـوصـ دو نـفـرهـ…
ولـیـ بـعـضـیا،
شـمـارشـ بـلـد نـیـسـتـنــ !


✾(。◕‿◕。)pคяℓßคเคᗩ(。◕‿◕。)✾
ساعت23:07---12 آذر 1393
salam salam 100ta salam
bebakhshid dir oumadam
mcccccccc vase in ke linkidim
ba eftekhar linki


✾(。◕‿◕。)pคяℓßคเคᗩ(。◕‿◕。)✾
ساعت23:37---6 آذر 1393
salm webe zibaei dari age paye tabadolelink boudi ye khabari bede!

سلام مسعود
ساعت13:14---4 آذر 1393
سلام

چون از وبت خوشم اومد گفتم یه کمکی بهت کرده باشم

برو تو این آدرس

یه وبلاگ مخصوص تبادل لینکه خیلی هم به خودم کمک کرد گفتم شاید تو هم مایل باشی آمار وبت بره بالا

چن نفر از دوستاش فک کنم تند تند وارد وبت میشن اینطوری آمار وبت میره بالا

موفق باشی دوست عزیز

http://matinlink.rozblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 4 آذر 1393 ا 13:3 نويسنده : bat night ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.